3 kroky. Jak poznat dobrého makléře?
23. 10. 2015

3 kroky. Jak poznat dobrého makléře?

Možná si právě teď pokládáte tuto otázku. Ať si nakonec vyberete mě, nebo některého z kolegů, vybírejte dobře. A podle čeho? Možná vám napoví pár chytrých rad:

  1. Vybírejte makléře, který svou profesi vykonává. Možná to zní zvláštně, ale je to tak. Mnoho realitních makléřů dělá tuto profesi jen tak mimochodem, na internetu najdete sotva jejich fotografii, telefon a email. Hledejte makléře, který prokazatelně svou práci dělá, má na internetu nabídku nemovitostí, vlastní internetové stránky a nabízí Vám o sobě a své práci dostatek informací.
  2. Jistě chcete makléře, který svou profesi umí. Stejný požadavek budete mít na svého doktora před operací. Vyberte si profesionála, který Vám představí výčet alespoň některých svých prodaných nemovitostí a reference spokojených klientů.
  3. Každý profesionál se ve svém oboru vzdělává. Hledejte makléře, který na sobě pracuje, neustále se zlepšuje, navštěvuje kurzy a získává praxi. Makléře, který prostě umí prodávat nemovitosti. Protože i v našem oboru platí, že když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.

A v neposlední řadě hledejte makléře, který Vám rád prostě jen nezištně poradí. Chcete znát tržní cenu své nemovitosti? Potřebujete jen s něčím poradit? Dobrý makléř se pozná i podle toho, že Vám rád poradí. Zda se pak rozhodnete svěřit mu svou nemovitost do prodeje, to je pouze na Vašem uvážení.

Máte jakýkoli dotaz? Neváhejte se mě prostě zeptat.

Michal Kovařík
Autor: Michal Kovařík

Jmenuji se Michal Kovařík a mám bohatou obchodní zkušenost z různých oblastí. Svou kariéru jsem zahájil v roce 1996 a od té doby jsem získal cenné dovednosti v nejrůznějších odvětvích.

V samých počátcích jsem pracoval v oboru telekomunikací (EuroTel) a později jsem se přes marketingovou agenturu dostal do energetického sektoru. V této oblasti jsem strávil celých deset let a jako člen představenstva ČEZ Prodej a. s. jsem se věnoval zejména péči a prodeji pro segment domácnosti. To bylo pro mě obdobím, které zásadně ovlivnilo mé profesní dovednosti. Získal jsem nejen cenné zkušenosti v práci s lidmi, ale také v řízení rozsáhlých projektů.

Poté jsem přešel do firmy Business Lease (operativní leasing automobilů), kde jsem byl odpovědný za vedení obchodního týmu. V této oblasti jsem se setkal s mnoha klienty, kteří hledali optimální řešení pro své potřeby v oblasti mobility. Díky mým zkušenostem s prodejem a péčí o klienty jsem dosáhl významných úspěchů.

Celá má kariéra je zasvěcena práci s lidmi a pro lidi. Věřím, že komunikace, spolehlivost a férovost jsou klíčové pro úspěšné vztahy se zákazníky, ale také pro týmovou spolupráci.

Doufám, že tento stručný přehled mé kariéry Vám pomohl lépe pochopit mou zkušenost a schopnosti v oblasti obchodu a prodeje. Pokud máte zájem se se mnou setkat a diskutovat o možnostech spolupráce, budu rád, když se ozvete.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení